söndag 11 juli 2010

Soliga (?) söndag

När jag klev upp ur sängen i morses och kom ned till undervåningen insåg jag att lägenheten var i kaos... kläder som skulle vikas på mattan i tvrummet, packning som ska upp och disk som ska diskas och allt möjligt.. Men struntade allt sammas , drog på badkläder och tog med pojkarna till sandbäcken för solande och badande. Efter ett tag kikade mamma förbi :) och när magana kurrade drog vi och köpte en pizza och dela på allihopa och hade det allmänt gött på min baksida :) Är verkligen glad att jag valde att bo kvar. Gillar min lägenhet , läget (hörnet) och framförallt gräsmattan.

Nu försöker Sara röja upp i kaoset här hemma. går trögt. tvättmasinen dånar dock och diskmaskinen likså¨. men så var det de dära med att vika tvätt o så.. :S .. haha . men det skall vara fint här innan kvällen är kommen'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar