söndag 11 juli 2010

Skara Sommarlan 2010

vaknade med ett ryck när Isak kom in i sovrummet och undrade när jag skulle gå upp. Tanken var att stiga upp kl 8 och ha gott om tid och vara på plats 10..
Men klockan var typ halv 10 när jag vaknade så det var bara slänga ihop packning och dra iväg.

jobbigt i kön
När vi kom fram var det värsta kön.... tog nog en halvtimme bara där. Men pojkarna väntade tålmodigt och slogs inte en enda gång till min stora förvåning ;). När jag ska knäppa första kortet upptäcker jag att jag ahr mde en kamra men inget minneskot i , gaaah. så det blev bara halv kassa mobil foton

landat inne på sommarland och ska gå o bada

mat pause... vi skulle ha grillat korv men
ville inte lämna badplatsen. så det blev burgare istället


efter badet så åkte vi lite och spelade lite. Mest Isak som åkte dock. det är varm tyckte eric .

stolt och glad eric vann godis !

i tre år har han väntat för att få längden inne till minacarten
lite skraj innan avfärd
stora killen

ingen sommarland utan glass/sockervadd

trött isak i bilen hem


1 kommentar: