torsdag 14 februari 2013

En torsdag

Det har varit en riktigt bra vecka på jobbet. Jag har haft energi och jobbet har bara flytit på . Kanske innebär denna energin som har kommit tillbaka att man är återställd.

I går kväll låg jag och funderade på hur mitt liv har förändrats sedan februari förra året och det är massa saker, och det känns som allt bara fungerar just nu. Härlig känsla men oxå lite ovan. 
Förra året vid denna tidpunkten var det då det gick snabbt utför och man bar ständig trötthet som inte gick att sova bort. Jag att ha människor i min närhet som bara tog min energi eller tillät dem göra mig ledsen.
Men jag hade de allra finaste vännerna och jag är lyckligt lottad . Jag hade oxå min familj att luta mig emot. 
Idag har jag rensat bort de dåliga.. vilat bort tröttheten och nu känns det som man lever fullt ut igen.

Kvällen och natten spenderas i V , mamma hämtade pojkarna i eftermiddag. Isak var i eld och lågor, eric var avaktande. Men det berodde mest för jag inte hade förberett honom på dagen och att han skulle till mormor idag. Det där brukar dock avta sedan när han är på plats. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar