tisdag 26 februari 2013

tisdag

dagen har flytit på och försvann alldeles för fort. Tänker snart avsluta den i sängen med en film. Hade velat legat o läst en bok men har ännu inte funnit ro att ligga o läsa. Det är som det kryper i hela kroppen.

Hade tänkt träna på hemmaplan idag men orken fanns inte och inte tiden heller för den heller. Spenderade lite ensam timmar med Isak när brorsan var på scouterna. Vi gick en promenad och pratade om lite all möjligt , avslutade i affären och traska hem. Min älskade lilla skitunge .

nepp nu är jag allt värd att se min film, blev ingen träning, men tvätten är vikt och upphängd, disken i diskmaskinen och maten i matlådan..

ps en liten mini wiiie känsla i kväll när jag insåg att nya bh:n som jag köpte för 2 månader sedan ( endast provad typ), och var lite lite för tight för att vara bekväm ..passade perfekt nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar