måndag 21 juni 2010

Lördagen

Lördagen startade hos Elin !! Jag , Cim och Daniela anlände med bil och sedan var vinet upphällt och musiken igång... mycket skratt, flum , dans blev det. En del telefonsamtal, sms...och lite facebook krig.... När vi förfestat klart tog vi på klackarna och gick till stadt... blev ännu mer dans.... och så upptäcker sara att mobilen är borta...
Elin, älskade Elin hjälper mej att leta, väskan , jackan... golvet... vi frågar vakten... Sara har panik... vi går ut och Elin köper sej en korv... och provar sedan ringa mobilen... och det ringer o ringer... i Saras bh... hahahaha ja nu vet jag i alla fall hur ledsen jag skulle blivit om jag tappa bort den :P
liiiite berusad....

jag o min elin

Så var det med fylle sms mohaha

flum helt klart


jag och min finaste DANIE


vi är inte alls fulla vi..


oh my god... hahahah





1 kommentar:

  1. jag är glad att du har så många vänner som bryr sig om dig o finns där sara. det är du värd. det såg ut som ni hade riktigt . roligt. /kram

    SvaraRadera