tisdag 8 juni 2010

Varje gång jag kliver upp ur sängen tänker jag att idag, ikväll ska jag lägga mig i tid. Men det blir aldrig så. Antingen är man inte trött eller så har man bara inte lust då. Igårkväll blev det ett låååååååååång samtal med fröken Drackner. Hon är klok , och jag hoppas att jag lyckas följa hennes råd nu i eftermiddag. Men fast man vet vad som är rätt kan det vara svårt.

Jag fick lite ordning i min trädgård undergårdagen. Gräset blev klippt och utemöbler köpta. men det finns mer att göra.. det under taket ska sopas, tvättas och slänga skräp....och busken och rabatten rensst. Känner någon sig manad är det bara att komma hit mohahaa. men denna veckan ska det bli gjort.

Nu är klockan sex vilket innebär att det är hög tid att väcka eric... Isak han är vaken för länge sedan

1 kommentar: