fredag 18 juni 2010

massa ytligheter .... =P

jäkla skit... mina nya mini piller gör mig grav hugir. och HUR BRA ÄR DET fÖR VIKTEN?? not... Men får hålla ut och se om det går över.... och låta bli att äta .. kommer ju fasiken rulla fram annars. Och Det vill vi inte. JAg vill ju bli mindre dessutom. :/

Sandra fixa håret idag och jag blev nöjd, var allt skraj när hon satte saxen i håret, elin tittade på mej och flinade vilket inte fick mej mindre nervös... Men det blev jättebra, så nu har man mindre slitet hår och är blond igen och redo för helgens bravader :)
Anledningen att jag inte klippt mej på så länge är rädslan för frisörer, det verkar inte spela någon roll vad an säger de gör på sitt sätt ändå- :/ . Men Sandra lyssnade och förstod mitt problem med hår som gick av och att det inte får bli för kort .. :)

2 kommentarer:

  1. Ja visst blev det bra =) Blev så fin så =))

    SvaraRadera
  2. du blev säkert jättebra i håret sara .. ha det så kul i helgen :) kram

    SvaraRadera