torsdag 30 september 2010

flytta ??

Nu har jag fått den, den dära känslan av rastlöshet som gör mig flyttsugen. Helt utan anledning egentligen. Jag har ett bra boende, en fyra i tvåplan med en stor gräsmatta till. Men ibland så tar den känslan över om att vilja ha något nytt, lite spännande och framförallt närmare stan. Men att dra upp kidsen och dra igång med en flytt bara för det ,är ett hmila projekt,



Vad ska jag göra åt mitt flyttbegär denna gång? sist gjorde jag lite fondväggar.. just nu vet jag inte. Nya möbler? men man vill så mycket med de stackars slantar man har...
Kankse har flyttkänslan kommit in i bilden för jag skulle behöva rensa ut och bort bland mina ägodelar och fylla på med nytt eller med inget alls.

1 kommentar:

  1. Usch inte lätt det där!! Du kan ju alltid ha ögon och öronen öppna ifall om att =)) Det löser sig!!

    SvaraRadera