onsdag 8 september 2010

vardag

Idag har det varit en sådan där dag man bara aldrig får tummen ur rumpen. Trötthet har spridit sig över kroppen och istället för att ta tag i dammråtterna och tvätten somnade sara en stund på soffan..
Så har jag vart barnvakt till Cims goding medan hon skulle iväg på ett litet ärende.. sicken liten charmtroll hon har, och lugn.. när hon kom tillbax hade hon med värsta chokladkakan.. ja hon göder mig väl min gumma hihii
Imorgon är det tags för en tågresa till dalarna då, är framme runt halv 8 snåret... är la mest nervös för bytet i örebro. Jag är lite knas, men byten av tåg på ställen jag inte bytt på tidigare. Liza menade dock att det var lätt att hitta i örebro där.. så det ska nog gå bra ändå
Nu myser jag bara i soffan i mitt nystädade hem, gillar att kurra ner mig i soffan med en filt, kopp te, datorn och ett och annat telefonsamtal.

1 kommentar: