måndag 6 september 2010

tidig morgon med sång :P

k l04.15 ringde väckarklockan och jag trode verkligen att det inte kunde stämma... det kändes som jag lagt huvudet på kudden och sedan slutit ögonen. Men tydligen så att deta var dags att stiga upp :/. tunga steg, energidryck, kläder och sen iväg. Klockan fem när jg står och väntar på bussen tar jag upp mobilen för att ringa. En kompis ringde igår och bad mej väcka honom kl 5, och eftersom han fyller 30 idag bestämde jag mej för att väcka han ordentligt med kraxande sång. haha . Trots min falska , hesa samt nyvakna stämma lät det som han uppskattade det hela . ha ha han är inte klok
Men grattis på dej Robert (till vänster)
nu när du nått 30 har jag hört att det börjar gå utför hö hö ;):
P


Nu är det eftermiddag och jag har precis kommit hem från jobbet, trött och slö , men det hjälps inte kl 17 blir jag upphämtad av en kollega igen för en förläsning i götene och jag lär inte vara hemma förren efter 21.. suck.. ingen ork till det idag egentligen . Och min tidiga dag blir lixom förstörd :/

1 kommentar: