torsdag 16 september 2010

Trött torsdag

dagens känsla präglas av trötthet, seg när jag satte mig på cykeln mot jobbet i morse, och när jag är hemma somnar jag sittande i soffan. Har kankse HAR blivit lite väl få timmar sömn i veckan , men imorgon är det fredag och helgen står för dörren. Fredag ja, har en riktig go dag imorgon och arbetar mellan 8-13-15 . kan inte bli bättre lixom.
Har arbetat med C idag och det är något jag verkligen gillar, det bara flyter och jag tror det beror på att vi är rätt lika i vår yrkesroll. Vi vet vad vi ska göra för att få det fungera till det bästa utan att direkt behöva prata om det.
Det var meningen att det skulle bli ett spinningpass idag, men ringde och avboka för jag kände att jag behövde spendera tid med mina söner. Det var ett kaos hela morgonen och jag tror det beror mycket på att det blivit en del sena kvällar det sista. I helgen är de hemma, mina kids så då hoppas jag att det blir lite tid tillsamans oxå.... bara vara..tacokväll på lördagen kankse??

1 kommentar: