tisdag 26 oktober 2010

............

idag ska vi ha ett möte på Erics skola, om det senaste som hänt och allt det. Jag har tagit ledigt en heldag för endast 45 min..men jag vet hur känslomässigt laddat det är för mig. Jag måste säga efter att vianmällt skolan så har saker förändras till personalen, helt plöstligt kallas vi till möte istället för att vi ska få tjata.. eller är det helt enkelt så att denna nya rektorn är bättre??
men igår... Eric ska gå hem vid 2 tiden, men runt 20 i 3 hade han inte kommit. en oro spred sig i magen och jag ringde... inget svar, två gånger svarar barn som inte har någon aning om vad någon personal är. vid tre är jag på plats, det är ca 20 bar lite överallt inklusive min son, personal ?? nej det fanns det inte någon stanns. Efter jag och Eric letat i 10 min hittade vi en...
Eric ska dessutom ha en extra ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar