torsdag 7 oktober 2010

trött hela veckan

Var tog veckan vägen?? Ja borta är den i alla fall och det känns som jag inte gjort något annat än att jobbat. Det har varit sena eftermiddagar och igår hade vi ett föräldrarmöte så jag var inte hemma förrän 8. Det känns som det har blivit för lite tid med mina små skitungar.... får försöka göra något åt saken nästa vecka. Det känns nästan som jag bott lite på jobbet denna veckan. Jag fick den känslan idag. Kanske för att jag kom därifrån så sent igår (föräldrarmötet)
Jag har dock lyckas tappa mitt kontokort och får numera röra mig med kontanter tills det nya kortet kommer. Märklig och ovankänsla... nästan lite läskig haha. Tänk om man tappar pengarna eller något? Man vet aldrig med mig.

Söta Sandra var här idag och fixade till mitt hår... jag gillar verkligen känslan när det är nyblonderat och man känner sig fräsch. Det utbytes lite skvalleroch ett och annat skratt.

Fredag imorgon.. skönt med lite helg. Främst för jag skulle behöva sova ut. Imorgon ska kvällen spenderas med Cim, lite chips , film och skratt. det ser vi fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar