söndag 31 oktober 2010

skvaller ? vem bryr sig

först hade jag tänkt göra ett lång inlägg om hur det skvallras till höger och vänster. Men ångrade mig. för handen på hjärtat så är det något som är lätt hänt och de flesta har gjort det någon gång. En del mer än andra och jag är inte den som har rätt att döma
Tänkte istället skriva om att det finns ett pris man får betala alltid om man hannar med fel partner. Att man måste veta vilka man har omkring sig och vem som får veta vad. Egentligen borde jag inte ha en blogg alls, men vill inte att han ska få styra över något jag tycker om att göra. Men visst blir bloggen begrännsad och den tjej som ni ser i bloggen är typ max 10 % av riktiga Sara.
ibland är priset att någon hamnar ikläm och får smaka på mer än som var meningen , man kan inte tänka som andra utan det gäller alltid att vara steget före och därmed välja bort för att skydda sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar