söndag 17 oktober 2010

förlorade dig igår


Jag förlorade en vän igår och det känns riktigt tomt idag. Ibland undrar jag om det är så som vissa säger att tjejer och killar inte kan vara vänner med varandra. Men det vill jag inte heller tro på och egentligen visste jag att det kunde leda till detta långt innan, bara att jag valde att blunda för det.
Vi pratade varje dag du och jag, flera gånger om dagen. Du kunde ringa när du var i affärn för att berätta något roligt som hände på vägen eller vad du skulle äta till lunch. När jag ska upp tidigt ringde du och försäkrade dig om att jag verkligen kommit upp och vi sa god natt varje kväll.
Så igår berättade du att du tänkt på mig och ville att vi skulle träffas på riktigt, att ge det ett försök för jag är en tjej du letar efter. Jag gjorde dig så illa :( genom att berätta att jag inte kan träffa dig . Jag som bara vill att du ska må bra, gjorde dig så ledsen.
Vi ska inte prata längre och det känns riktigt tomt. Jag önskar dig all lycka du kan önska dig, för det är du värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar