måndag 8 mars 2010

bloggtorka ??

Det har varit tunt här på bloggen det sista. Inte för jag igentligen inte vill skriva men att det är mycket som händer i mitt liv just nu, saker som något hindrar mig att skriva om här. Me utvöver detta så knallar livet på i sina hjulspår tycker jag. Jobbar, tränar , träffar trevliga människor och allt det där.
Idag har jag startat nytt försök att minska siffrorna på vågen. efter att ha syndat i flera veckor . Men efter att äntligen vågat ställa mig på vågen igen idag.. så hade jag ändå fölorat 1 kg.. hur det nu gick till.
Detta är min lediga vecka men har haft barnen hemma idag, de har stängningsdag på skolan, och eftersom tony åker så mycet till skövde mer eric är det inte mer än rättvist att jag är hemma. Men han kommer här om en stund oc hämtar dem. vad händer denna vecka??

måndag: kidsen hemma till ca 17, mia färgar min utväxt, sara ska sola
tisdag : arbeta 7.45-15-45 , gymmet eller något gruppp pass.
onsdag: arbeta 6-13.00 ta bussen och gå på stan ev ta en kaffe med en kompis. 17 -20 .00 till jobbet igen för personalmöte.
torsdag : arbeta 10.30 - 17. kolla in Elins nya lägenhet
Helgen??? vi får la se mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar