måndag 22 mars 2010

måndagen

Redan måndag och helgen försvann i rasande fart. I lördags var Anna och Sabina här och vi frossade i godis och kolla in körslaget.... söndagen Var Sara och henne son här och tjöta skit..... så var den helgen förbi...

Måndag då och ny vecka... och vi startar med ett besök ifrån Elin T ... En så underbart go tjej...härligt att ta igen lite skvaller... och göra upp lite planer för framtida helg...
imorgon ska Isak hälsa på sin nya skola, det kan göra gott för honom för det märks att han funderar... och påsken närmar sig. Det kommer göra honom gott att byta skola, komma bort från en hårt klimat till en lugn miljö, där han kan utvecklas till den goa killen han faktiskt är. Slippa vara tuff och på sin vakt, att känna värde i just den han är...



Tisdag imorgon då, och det får bli imorgon Sara besöker systemmet och den biten..hur annars ska det hinnas med? På lördag kommer Liza och vårt ända mål är att bli berusade och gärna att krypa hem. mohaha. Min fina Liza gumma, gud vad jag saknar henne!!!


2 år sedan, ett av mina busbesök i Gbg
då festar vi till på morgonen!





och Elin.... jag har en liten "minidu" på min axel ;)



1 kommentar: