lördag 20 mars 2010

Lördagen i korthet

Nu sitter jag och väntar på två flickor som ska hålla lilla Sara sällskap och heja på team sundblad i körslaget. Me like!!

Det har varit en kämpig vecka på olika sätt och jag är så otroligt tacksam för mina fina vänner som hjälper mig loss när jag lyckas trasla in mig i något galet... En stor kram till er alla!

>Dagen som varit har bestått av en massa hushållsarbete, tvätten har växt sig kämparhög och idag har jag arbetat mig ugenom mig den...lite i alla fall. Lunchen bestod av pizza med ex kexet och bästa killkompisen Tony... galet gott och syndigt... för en tjej som jag som vill minska några kilo på vågen.


Barnen har knappt varit hemma uten hängt hos sina kompisar. Det blir ju så ju äldre de blir... hjälp de får inte bli så stora så snart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar