fredag 12 mars 2010

Vaknade med ett ryck

Dagen började inte alls som jag tänkt, hade ställt klockan på 7 för att jag hade lite dammsugning mm att uträtta. Men skii fick jag och vaknade med ett ryck kl 9.40. Tur var torsdag och bussen till jobbet gick inte förren 10.22. Men det vart bara att klä sig och åka typ. Arbetsdagen var en bra dag och sedan kom Snällaste Tony och hämtade mig, sprang in på systemet och sedan bar det mor Elin D för att kolla in hennes nya lya.. Som var underbart fin. Det var mysigt med lite snack och så övertalade hon mig att fixa hennes utväxt. På egen risk tycker jag haha

När jag var hemma vid 20.30 var det bara att plocka fram dammsugan osv. Tog även Erics rum. Han får sköta det på egenhand, men nu hade det någ blivit övermäktigt för honom, så jag valde att hjälpa honom. Nu doftar allt rent och gott, nya sängkläder mmm me like.

Fredag imorgon, härligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar