måndag 15 mars 2010

helg

Helgen har varit till belåntenhet och behövlig för en trött Sara. Det har varit så mycke det sista kring sonen så det har varit så skönt att släppa på allt ett tag. Fredagen bjöd på trevligt besök, film och en och annan cider innan man somnade sött i sin säng . Lördagen gick i raketfart. Jag bestämde mig för att sola eftersom jag skulle på lite festligheter på kvällen, kom dock halvvägs innan Tony fick komma och hämta upp mig pga att jag inte kunde andas (astman) och ventolinet låg naturligtvis hemma. Men efter att fått liten puff från min medicin så grillade jag huden lite brunare igen hihi. Tony har verkligen varit en klippa det sista och ställt upp massor när jag behövt hjälp. Det är en sann vän det.

Lördagskvällen spenderades hos Elin med vin och girltalk. så mysigt och sedan besökte vi en fest som jag typ inte kände någon haha, det var i en liten tvåa men överfullt av folk. jag minns lite suddigt kvällen blev lite mycket alkohol haha

och en annan katatrof i mitt liv.... min mobil är DÖD.... sorg haha

1 kommentar:

  1. hahahaha ja jag glömmer inte Lördagen i första taget ialf haha =P

    SvaraRadera