onsdag 4 augusti 2010

den allvarsamma leken
Spårvagn 11, Göteborg

Två tjejer ~18 sitter och pratar om den ena tjejens pojkvän.
Tjej 1: Alltså, jag har inte fått ett sms av honom på hela dagen!
Tjej 2: Va? Sjukt ju.
Tjej 1: Ja, i morse så sa jag god morgon till honom, och då skrev han ett sms, "Hej. Jag jobbar idag." Inte puss eller någonting!
Tjej 2: Men fy, det är värst när de skriver punkt.
Tjej 1: Ja! Det är två knapptryck!

Cred: Snusmumriken

Publicerat den 3 juni, 2010 kl. 10:41 under Göteborg, Kollektivtrafik av Tapio

taget från tjuvlyssnat.se


Jag och Patrik sat och kikade på tjuvlyssnat för ett par dar sedan , vi satt och flinade och fick ett o annat gott skratt, så stötte jag på denna... hehe det där hade lätt kunnat vara jag o Elin... "han har bara sagt godmorgon idag och ingen smiley eller nått..vad tror du dä betyder ??" hahahha

1 kommentar: