tisdag 31 augusti 2010

Sms...

Det ramlar in ca 20-40 sms om dagen i min inkorg beroende på hur mycket tid jag har på att svara. Jag tycker det är skoj med ett sms och att skicka lite fram och tillbax är ett yppligt sätt att fördriva tiden. Men det sista har det känns som det blir för mycket och jag försöker göra mig minrde tillgänglig... eftersom det märks tydligt när jag inte hör av mej tebax på sms, utloggad från face eller /och msn. Det finns vänner som blir oroliga och tror att det hänt något, andra irriterade att de inte får tag på en. Jag är mitt inne i detta samhälle då man är tilgänglig hela tiden och jag ställer mig frågan om det är så nyttigt igentligen. Men hur stoppar man det...

För även om det känns lite mycket med sms:en ibland så tycker jag det är änna trevligt oxå. Favvo smset är det på morgonen / kvällen ..från någon man brys sig lite extra om önskar dig godmorgon/ godnatt :P



oja, har fortfarande inte fått tebax min x10mini


<>

1 kommentar: