onsdag 25 augusti 2010

sletnast i kommun

Dagen har varit som i en dimma, men helt självförvållat eftersom hon satt uppe till klockan två :P . men kunde inte slita mej från telefonen. Just nu har jag kvällsamtal mellan 22.00-0.00 umgefär... varje kväll. Det är trevligt så länge det varar så att säga.. och efter det kan det vara najs att hinna med min nr 1 Elin... så då kan det bli så där emellanåt.

Klockan 05.50 vaknade jag, inte av klockan ringde ( eller hade den gjort det?? ) utan av ett sms och teten löd " upp och hoppa!"... Jag drog det varma täcket över huvudet igen och menade att jag visst tänkte snooza en stund till och bekräftade detta i ett sms tillbax till honom. Det tog ca 2-3 sek så kom det ännu ett som påminde mej att det är just så jag försover mej... med djup suck och trötta ögon och tunga ben gick jag upp. Satte upp håret i en hästsvans, drog på mej gårdagens outfit och en gnutta mascara... såg sletnst ut i kommun, men orkade inte bry mej.

När arbetsdagen är slut springer jag på stan, byxor till eric står först på listan oc jag tågar mot hm som hade 10 % rabatt för clubmedlemmar just idag. Tre par fick det bli... en ny mascara och puder... Hade tänkt kika på lite vardags plagg. Men orken fanns inte... men 2 impulsköps hanns tydligen med i alla fall. en riktig "sara" ring på gina och ett halsband jag kikat på ett tag...


Ännu tröttare öppnar jag den blå lägenhetsdörren... dammsuga var det ja.. eller ?? ska det vänta? går igenom timmarna som är kvar till fredag och inser att det behöver göras NU. Elin hör av sig och erbjuder en titt i den nya lägenheten. Lockande som fan , men trött , trött ..trött. Sitter lite i soffan och tycker synd om mig själv (efter damsugningen )... och täker sedan äsch här kan jag inte häcka... drar i mig två red bull och greppar cykelnykeln.... tvekar och går tillbaka in i lägenheten och in på toan. Ett trött ansikte möter min blick i spegeln, håret har blivit ruffsigt och lockigt och ramlar ur hästsvansen, mascaran ligger mer under ögat än på fransarna. Sätter upp håret på nytt och skiter i resten , ber lite till gud att ingen ska se mej och tar cykeln mot elin.


Sandra är redan där och spudlade av energi... både hon och elin var jätte söta och jag kände mej mest sleten och lovade lite för mej själv att jag inte ska lämna hemmet sådan någon mer gång... lägenheten var fin och vi drog div skämt om sovrummet och att där skulle vi inte våga gå in... för jag och sandra har planerat vara halvt inneboende.... efter vi vart på krogen mohahah ... halvt som halvt med elins medvetande.. men vaddå hehe


sedan drog jag till "solen" ..... somnade under mina 25 minuter då grillen var igång... så jävla gött :D... när jag sedan gick mot cykeln så tror jag att jag sluppit träffat på någon , som inte borde se mej ..så tutade det... och det gick en tanke genom hela kroppen ."ååååhhh NEJ" det var bara att klistra på ett smile och klämma fram ett heeeeeeeeeeeeeej...!!

1 kommentar:

  1. Du var så söööööööt sååååå!!
    Åh jag ser fram emot att ha er som inneboende =))

    SvaraRadera