onsdag 25 augusti 2010

Semestern är slut ... men sara bara ler

Detta är hallen på förskolan där jag arbetar , och detta mötes jag av när jag klev genom ytterdörren på min första arbetsdag. Det värmde och jag log och visst kände man sig lite etra välkommen .
Jag trivs bra på min nya avd, jag bekantar mig just nu med barnen och jobbar in mig med personalen. Och på måndag startar min inskolning av en lite knatte. Det kom över mig under gårdagen. Att jag verkligen gillar mitt arbete, att jag hittat rätt. Hösten kommer att bli spännande och jag gillar att utvecklas allt det nya.
Jag blev nöjd med schema. jag kommer vara ledig 2 onsdagar /mån , stänga 2 ons/mån (gå till 18)
börjar och slutar tidigt måndagar, slutar tidigt 2 fre/mån. de andra är mellan tid (slutar 16)..... lite kort så... :D känns riktigt bra.

2 kommentarer: