måndag 2 augusti 2010

Hos Liza gumamn

Onsdag

Medan Liza for till jobbet lämnades jag själv med två 7 åringar som lär vara bland de vildaste haha... vad säger man ALDRIG tvillingar .. nää det gick allt bra, Men så gjorde jag det stor misstaget och nämnde att vi skulle till lek och bus bara 3 HELA timmar innan det var dags..vilket blev en evighet för pojkarna .. men det är bara att skylla sej själv.. Kl 5 var vi och mötte upp Liza på backaplan och gick mot lek och buslandet.

energi?? OJA!!!

Liza och Dottern Felicia (9år) tar
igen sej ordentligt på lek o bus





lite trötter ( oc SVETTIG) på spårvagnen hem

Torsdag
Det REGNADE.. och vad hade Sara glömt?? jackorna .. så det var innomhusaktiviteter som gällde och vi hamnade på universeum :) hajarna var det som var det som lockade mest.. och strax efter det polisbilen ;P



Liza och våra pojkar
ser surare ut än vad jag är hmmm
men bjuder på denna ändå


Vad ska vi se nu..Isak håller kartan


där mamma, där är hajen..TITTA DÅÅÅÅ!!

Fredag
åka hem.. och färdkosten blev ...en massa cheesburgare från donken :P



kvällarna blev det en MASSA prat skratt med min Liza.... åhh vad jag saknat henne och vi bestämde att snart måste vi ses igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar