torsdag 5 augusti 2010

Liseberg 2010

Kl 7.57 gick tåget från stan till göteborg... och jag och Elin satte oss trött vid en 4 delad plats... vi funderade på hur vi skulle fördriva tiden på ett tåg så länge som två timma. Som om det vore ett problem för oss..ahaha det var bara att öppna käften. kl 10 var vi framme i gbg , tog en andra frukost och tog sedan spårvagnen mot liseberg..
jag börjar med ett mobilkort :P
flummridekön när vi köpt våra öron
:D

elin tappade sitt första par öron första flumrideåket hahahahhaha så söt var hon när hon försökte se dem i backen igen :P

Vi strundade i traditionen o åkte lisebergsbanan utan tog blader istället.... :D och efter det fick jag elin att åka kanonen för första gången :D så duktig är hon hehe..
kön till kanonen
Kursiv

Elin visar att Radiobilarna är ett måste

flummar i kön såklart


AKTA ELIN ...krasch!!

Efter att stått hundra år i matkö och ätit oss mätta så intog vi spegelhuset.. och flummade som vi brukar. Att det var fullt av folk?? vem bryr sej hahah :P

haha fråga inte :P

haha min älskade Elin
hon är BÄST


Lång o smal :0



behöver jag för övrigt berätta att jag gick vilse bland speglarna hahahahahahah sedan blev det mer åk innan det var dags att spela :P


mina vinster :)


1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA skrattar så jag får ont i magen!!! Sicken dag och gud vad skoj jag hade =) hihi

    SvaraRadera