tisdag 10 augusti 2010

Måndax , sista för iår

Vi landande hos fröken drackner runt sexsnåret .. genomblöta av regnen som fullkomligt öste ed. Men vad gör det ?? vinet uppnades och vi fylllde våra glas. Senare dök även Sara och Louise upp så festen bestod av Sara x2 , elin x2 och en louise :P

halvlyckat försök att få en helkroppsbild :P
skåååål ....

Det skall bytas musik, och kolla in läget på fb.... oc spana in folk..

prat, babbel, kvitter


Mina o Elins flum kort
ja vi vet..vi blev inte riktgit som vi skulle mohaha





gillar detta fotot för det syns lixom att vi har så jävla kul ihop


lite kärlek måste vi ju visa :P

Elin T

dans-Elin


Jag och mina Elins

för att behaga Cristoffer så tog vi fram absinten..
eller ??


fyller sara ??


och ELin


utgång



På måndax var det faktiskt så där, massor med lamm ( som tydligen inte insåg att jag var för tok för gammal för dem :P) och ganska dåligt drag så vid halv ett lämnade jag o mina elins stadt och köpte en kebabrulle istället


1 kommentar: