söndag 1 maj 2011

Lördagen :D

Denna lördag hade vi ställt klockan och vid nio fick jag masa min trötta kropp ur sängen. Kaffe, kaffe kaffe, men ändå kände jag mej underlig i kroppen. frös och mådde allmänt kasst. Men vi tog bussen mot Skövde.. Anders shoppade loss på både skor och annat. :D


fika bör man åsså göra när man ränner på stan

Tilllbaka i Mölltorp var man kanske slut i hela kroppen.. och det blev lite mys i soffan med big brother avsnitt som vi missat. Men just nu känns det som deltagarna mest har trist där inne. Men eftersom det var valborg så går det ju inte häcka hela dagen i soffan, utan vi tog oss till vattnet där det tändes en eld och såldes godis, lotter och korv. Anton sprang omkring med sina kompisar medan jag och Anders slog oss ner i gräset och pratade o myste lite.


lyckad dag blev det i alla fall. Kvällen avslutades med AVATAR och mer godis :D






mitt enda köp i Skövde... Horn som Anders så vänligt ;) visar upp här
en liten del av klädseln till älvaslaget fixad XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar