onsdag 11 maj 2011

upp o ner

Det var ingen bra dag alls idag. var på dåligt humör , förskyld och hade en ledsam känsla i kroppen. trött på att bara vara hemma, känns som man mest bara städar hela tiden... Hämta lillskiten som var på lika illskt humör han ... och bära hans egen väska gick absolut inte.. efter svett.. och gap och skrik så var vi äntligen hemma och det blev utegångsförbud... ringde hans pappa för att söka stöd, för just då visste jag inte var jag skulle ta vägen.
Vårt bråk gav en ledsam känsla i magen eftersig och tårarna brann bakom ögonlocken.

så vände dagen det ringde ett samtal och nästa vecka ska jag på en anställningsintervju. jag vågar absolut inte ropa hej. men det är ett steg i rätt riktning, och jag hoppas.
Isak lugnade ner sig och vi hjälptes åt att möblera om Erics rum, alla tre. så trots en jobbig start så blev dagen avslutning rätt skön ändå :)


Isak fick en välbehövd klippning. Och han tyckte att han blev så snygg :) Eric skojade med honom o sa "hej...oj vem är du" Isak sken upp och gick till spegeln i hans rum o sa "heej...det är jag som är Isak" godingen min <3

Han somnade sedan i soffan , så där ska jag oxå lägga mig. för mina armar orkar inte bära honom till andra våningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar