onsdag 18 maj 2011

tidig morgon

Denna morgonen har varit lugnare. so far. Det var bara Isak som kom och väckte mig 05.15 för att jag inte lagt fram kläder till honom. Vi kom därmed igång tidigt , kanske är det som gör skillnaden. Eller så har han en bra dag helt enkelt.

Senare på förmiddagen ska jag ta bussen mot kommunen där jag ska på intervju. Är lite nervös, just nu mest över att jag inte ska hitta dit. Jag är urle på att gå hemma så jag hoppas verkligen . Detta är en kommun lagom nära, och om jag fixar det där med körkort kommer det fungera alldeles utmärkt.

Jag började rensa köket igår, ryckte upp dörren till skafferiet och möla ner massa skit i sopsäcken , känns mycket bra inuti när man rensar ..så idag ska jag fortsätta med just detta. Ett träningspass ska hinnas med oxå, vågen pekar fortfarande inte neråt:/ och i natt får jag besök ... mysigt att tillbringa natten men mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar