fredag 27 maj 2011

veckan? borta??

Veckan har gått i rasande fart och jag vet inte om det finns så mycket att berätta om egentligen. Man kan ju undra om man blivit för gammal för att festa för fy vad trött jag varit. Gäspat och kliat mig i de små ögonen.
Men har kammat hem lite vuxen poäng oxå , har tagit mig till Rörstrands och köpt både en gryta och stekpanna för mitt presentkort jag fick när jag fyllde år.. jag tycker det är ganska trist att köpa just sådant, men kan erkänna det är rätt gött att ha de hemma faktiskt.
Så har man hälsat på lilla syster och insett att min systerdotter har blivit en stor tjej som tar för sig av livet. Riktig goding är hon. :D
Ett besök hos Daniela blev det oxå, mycket bebisprat blir det såklart. Ska bli mysigt att lukta på hennes lilla bebis i höst. :D Jag tycker ser ut så där som man önskar att man gjorde som gravid, som vanligt men med en kula på magen. Så såg verkligen inte jag ut.... växte och svullna upp över hela kroppen typ :P
Mycket prat med världens bästa Liza och vi siktar mot en Sara/Liza natt i mitten av juni i Göteborg. På tiden tycker vi båda. :D :D
Fredag och jag har precis damsumsugat upp en halv påse chips från isak igår... Och inser att snart blir mattan full av popcorn när vi ska se talang... men vad gör det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar