tisdag 14 juni 2011

favorit morgonen :D

tisdag morgon fick jag besök, redan klockan 8.15 anlände min favoritperson från mölltorp. Det värmde i mitt hjärta när han kvällen före berättade att han tänkte komma tidigare än vanligt. Så ca 6.30 satte han sig på bussen och åkte nio mil för att spendera förmiddagen med mig. Jag kan ju tillägga att han slutar jobbet vid midnatt och är inte hemma förren halv ett snåret, så det var en trött Anders som kom till Lidköping.
Men vad mysigt det var att kramas och gosa en sund (kanske sova lite åsså :P ) innan han tog bussen mot Skövde och Volvo på den tidiga eftermiddagen (strax efter 1).
en sådan handling uppskattas djupt av mig och är mer värd än någon present eller blomma.... Jag tyckte det var mycket romantiskt, för vad är annars romantiskt när pojkvännen visar att han verkligen vill vara med dig??

morses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar