fredag 3 juni 2011

solbrun...

Jag gillar att ha en solbrännan lite lagom brunfärg i huden. Vanligtvis solar jag solarium hela året. Men det sista halvåret (o lite mer) har det inte blivit så. Jag är därmed ganska blek nu ch nästa vecka hade jag tänkt jobba fram lite brun färg.
Jag lägger mig hellre i ett solarium är under den riktiga solen. I alla fall om det är för att få färg. När man lägger sig i solen tar det evigheter innan något resultat syns, du ligger där på din filt, svetten pärlar sig och rinner och du hittar bara halvbekväm ställning. Rastlösheten kommer efter en kvart ungefär... Och det tar flera dagar innan du märker någon skillnad.
Iett solarium lägger du dig, lyssnar på musik och 20-30 min senare har du en märkbar skillnad. Jag gillar visst att vara i vanliga solen, men inte för att bygga på någon solbränna, nej det betalar jag hellre några tior för och får "det gjort"



njuter av solen
på Anders balkong.. idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar