fredag 10 juni 2011

kvällen

Kvällen som varit har delade känslor, när vi kom hem från studentskivan bullade vi upp med chips o dipp till talang. Mina pojkar och jag. Så mysigt att bara hänga vi tre, skratta tillsammans. Jag slås gång på gång att barnen har blivit stora... och jag är stolt över dem.
Extra idag, eric som har svårt vid kalas skötte sig utmärkt och inget bråk eller tjafs bröderna emellan. HÄRLIGT . ! ! Vi mumsade goda tårtor och det var mys att träffa alla nära och kära. Telefonen ringde två gånger ikväll. Blev erbjuden två arbeten till. Även om jag har bestämt mig så blev jag enormt smickrad och glad. :)

Jag saknar även min kärlek, är enormt kramsugen eller bara ligga o skeda i soffan. Men ikväll får jag nöja mig med ett snabbt godnattsamtal.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar