torsdag 2 juni 2011

tankspridd.se ??

De flesta som känner mig vet att jag är ganska virrig emellanåt. Det yttrar sig att jag glömmer av saker vilket är mycket irriterande för mig själv. Det kan vara saker jag ska göra, samtal jag ska ringa osv. Jag förlägger saker mest hela tiden och har en anning snurrig koll på läget så att säga. Min pojkvän säger att det är charmigt, jag tror mest han säger så för att vara snäll.

i början av veckan skulle jag ta bussen mot mölltorp som jag brukar under mina barnfria vecka. Jag hade packat kläder i en rosa väska, samt en påse med mina inlines. Tanken var att Jag och anders skulle rulla tillsamans under veckan. Låser och sätter mig på bussen. Tar upp min mobil och ringer ett trevligt och härligt samtal til cim. När jag nästan är i skara fryser jag till och blir iskall...inlinsen ... de är inte med på bussen. Avslutar snabbt samtalet och ber Tony kika om påsen är i busskuren eller på hemmaplan. Hur jag än försöker kan jag inte minnas om jag fick dem med mig och glömde dem. När Tony sedan ringer visar det sig att jag ställt påsen i stolen utanför (när jag skulle låsa dörren) och lämnat dem där. SUCK jag är ju hopplös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar