fredag 31 augusti 2012

knäckebröd och jordgubbar

Jag var hemma sent igår. Kvällen bjöd på ett apt med mycket tankar och jag var hemma i lägenheten vid åtta tiden. Skolorna har börjat igen och jag har fortfarande inte kommit in i att köpa hem tillräckligt med frukt. Isak ska ha med sig två st varje dag då de har fruktstund både förmiddag och eftermiddag.
I alla fall eftersom frukten var slut fick jag ta mina trötta ben och promenera bort till coop. Jag var sötsugen och ville ha pollysar-rock. den påsen de inte bara är choklad pollysar utan även med saltlakris och citronsmaker.
Men väl i affären ångrade jag mig. Jag har inte hunnit med träningen i veckan som tänkt, men de behöver ju inte göra att jag slarvar med maten för det. Jag valde istället några jordgubbar.Så  till kvällsmat åt jag jordgubbar och en knäckemacka. De är ju inte som mina favvoriter som just är de där pollysarna , men jag är stolt över att jag ångrade mig och stod emot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar