fredag 31 augusti 2012

Långt blont hår ;)

mera löshår ;)
Jag använder äkta hår. Detta för att det traslar sig inte så när man har på sig det, plasthår känns tyngre. och det riktiga håret ser mer ut som ditt eget hår.

Jag har två set hemma i två helt olika prisklasser och kvalité. Jag använder clip on . som är lätt att ta i och ur håret på egen hand.

Det första är köpt på tradera för 320 kr. Helt nytt naturligtvis och är i längd 40 cm. Det är lite för tunt för att det ska se riktigt bra ut utsläppt. Men att använda det som hästsvans fungerar utmärkt. och du får en lagom tjock lång svans.




så här så det ut , utsläppt när de var alldeles nytt

mitt andra set .. tjockt långt och härligt

Mitt andra set är på 60 cm och kostade strax öven en tusen lapp. Det är köpt på här.


Slutligen varför jag använder löshår är för jag gillar att ha långt hår och har inte tålamodet att vänta på mitt eget ska bli långt. Jag gillar det tjejiga och det kvinnliga. och långt hår är kvinnligt för mig

här är några klipp hur man sätter i håret. Jag gör de på ca 5 min
börjar dock så långt ner i håret som möjligt vid utsläppt hår . Detta pga av att minimera risken att håret ska synas
men vid hästsvans börjar jag någon stanns i mitten.. annars blir det knöligt under svansen.




1 kommentar: