lördag 1 september 2012

fritidsintressen

Lillen och jag har diskuterat om han ska börja i något sport eller annan fritidsaktivitet. Det som har varit på tapetern är scouterna och fotboll. Eftersom båda mina barn är nyfikna på scouterna blir nog det som blir första saken de får pröva.

Själv gick jag inte i scouterna men i något som hette J1. Det var som scouterna fast med en kristen inriktning. Jag valde inte just att gå med där pga av det var kristet utan det blev helt enkelt så när jag följde med min vän Janaina dit.

Jag provade på många olika saker när jag var liten.. fotboll men de var inget för mig, handboll , det fastnade jag inte heller för.
Redskapsgymnastik. Det var riktigt kul och simning höll jag på med i några år. Tills vi flyttade till Lidköping. Här var det inte lika skoj längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar