lördag 29 september 2012

Beröring

för mig helt nödvändig, vid rätt beröring kan jag falla för dig. Men du kan inte vara påstridig . Då backar jag och ibland stänger jag dörren. händer som stryker över ryggen kan få mig ur balans . Vara nära. Hålla handen. Känna värmen.
Jag faller sällan för ett utseende men om du tar rätt i mig så kan hjärtat slå en extra volt. Här pratar jag sensuellt och inte sexuellt vid detta stadiet. Man måste kunna beröra varandra utan att de ska vara sex inblandat. ( även om den biten åsså är en viktig del)

Jag vill vara nära den man jag är förälskad i. Dra fingrarna i hans nacke och pussa hans kind. Krypa upp i hans famn i soffan... Jag har svårt att vara separerad från den jag har känslor för.  När jag blir förälskad blir jag det ordentligt. Men jag har svårt att bli det bara....
När jag älskat en man kommer han alltid finnas en bit kvar hos mig. Det betyder inte att jag går och har känslor för mina ex. Utan den biten som finns kvar är det som var då. Det förflutna och det har inget med nutiden att göra
 Men en annan man kommer få min kärlek och när jag älskar någon då finns det bara en man för mina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar