fredag 28 september 2012

Helg !!!

Klockan är strax halv ett och jag är hemma. Och nu tar vi helg då :) Har slängt i mig en ostsmörgås och en kopp varm choklad... ja ni hör hur bra de går med det dära att gå ner i vikt. Men men nya tag på måndag. Hehe jag håller min förskyldning ansvarig att det ballade ur.
Frågan är om jag ska köra en sträng pulverdiet eller om jag bara ska plocka bort kolhydraterna. Det tål att tänkas på.

Idag var det första dagen jag kände att jag jobbade en kort dag, sedan jag började för ca en månadsedan efter sjukskrivningen. Det känns som jag är på väg mot rätt riktning. Jag är sjukskriven 50 % till den 17 okt. Sedan är jag bara sjukskriven 25%. Det känns skönt att vara igång och jag längtar tills jag klarar att arbeta fulltid. ekonomiskt om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar