måndag 17 september 2012

Morning :)

Jag har haft morgon besök av Sandra idag. Härligt. Får alltid mycket energi när hon är här. Prata lite och man blir alltid en smula starkare.
Veckan som kommer ska pojkarna vara hos sin pappa och jag har flera eftermiddagar att jobba. Vilket är det som fungerar bäst för mig just nu. Få ta en dusch och pyssla lite hemma i lugn och ro innan man åker till jobbet. Det gör att det blir en bättre dag.
I helgen är de inflyttningfest/kräftskiva på lördagen , det ser jag fram emot. Lära känna någon lite bättre ;) En av mina bästa väninnor ska med, så jag inte blir ensam female där ute haha.

När jag har min ensamma vecka är det lätt att klottra den full, ska förska låta bli det denna gången. Lösa planer javisst.. men bara ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar