torsdag 20 september 2012

Liza hjälper mig att diska :P


..... fast inte handgripligen... Utan hon håller mig sällskap.. i telefonen. Det är bara att sätta i handfree:n och stoppa mobilen i bh:n och prata medan händerna jobbar. vips så är monster disken borta. Guuud vad jag kommer att njuta av att det finns diskmaskin i nya lägenheten. Helt underbart.

Idag har jag även hunnit ett besök hos älskade Sandra... skvaller, kaffe och choklad. grejer de :) Vi diskutera en röd tråd bland de män jag valt de sista.... ego män.. som sätter sig främst i första rummet. ( män som tänker med snoppen, män som bara vill att jag ska hoppa helt i deras liv o glömma mitt, män som tror att de kan komma och gå som de vill o träffas när de passar dem, män som tror hela världen handlar om dem...att jag inte ens kan genomföra min flytt utan han tror att de har med honom att göra) Jag vet inte vad jag gör, men lyckas tydligen falla för dem ändå. Nej den saken behöver jag bryta och får helt enkelt ta hjälp av mina väninnor för att klara den biffen

Nu är klockan nio och snart blir de lite rederiet med en syndig kopp varm choklad med vispgrädde i mm mm... dålig ovana jag lagt på mig där :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar