torsdag 1 november 2012

old stuff

Jag går igenom gamla bilder från en gammal hårdisk...
jisses vad tiden har sprungit iväg fort... och mycket man glömt
Jag är dock en sådan som sparar de flesta foton. Från bra tider, på skräp och dåliga tider.
för mig respenterar bilderna hur mitt liv var just då.. och hur kasst må än varit
så var det så då. Det finns ju kvar även om man raderar foton.
( jag tar även foton så gott som dagligen, för jag vill minnas ... läskigt att glömma stora delar av sitt liv..)

Ger er lite smakprovisar här under

2009
tyckte att jag absolut behövde förlora en 6-7 kilo till här.
jag borde slått mig hårt i huvudet ;)
på väg mot ett sommarjobb , en förskola i stan.

jag och en bekant på en av drackners fester..

även detta är från en av drackers fester . juni 2010

ja ibland så blir man kanske några år yngre o fjortis när
alkoholen kommer in juni 2010 ..samma fest

Jag och cimsan 2010
vi hade bara känt varanda några månader här... men det kändes redan som hela livet
vi ska till bion i skövde när denna bilden togs

tror det är 2009... eller 2008.. möjligt de med
jag och min dåvarande skulle iväg på lite partaj

2011

2011

2009...som sagt ... jag skulle slagit mig i skallen

drackners fest början av 2011
jag och min dåvarande pojkvän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar