fredag 30 november 2012

Flyttlass

Flytt, Och känslan idag är kärlek. Till alla de som hjälpt mig idag :) Först ut var Sandra , redan halv nio studsade hon in i min lägenhet och vi drog iväg och hyrde det största släpet vi kunde hitta. De märktes att hon var van och vem behöver en karl när man har Sandra ;) Sedan dök lilla syster upp på impuls. :) Hon åkte sedan tre timmar senare då hon skulle hinna få lite vila innan kvällspasset kom för hennes del. 

Sedan kom mormor som började flyttstäda och sedan lillebror Niklas och mamma. Saker kördes till nyalägenheten. Allt som fick plats i brosans saab. Strax efter fyra kom Tony och sedan var det klart.... Niklas och Tony körde på :) Och det värmer mitt hjärta att Tony ställde upp för mig bara så där. ( För er som kanske inte har koll på läget så ät Tony mannen som är pappan till pojkarna.)

Runt åtta gav vi upp och begav oss till nya lägenheten, mia döck upp igen.. och jag kände en enorm stress av att de ett hav med lådor, kassar, säckar och möbler.. och i ett nafs hade mia organiserat upp allt. Guld värt.. hade inte fixat det ensam



Imorgon blir de mer tippen skit och städa ur de sista ur den gamla lägenheten sedan är de bye bye margeretelund

1 kommentar:

  1. Vad är det du skall skicka iväg till tippen,inget du kanske vill skänka bort i stället eller till och med sälja?Visseligen har jag ont om pengar nästan jämt men tänkte ville bara att du skulle få veta att det kan finnas intresse hos mig =)..hoppas att du och killarna kommer trivas bra i den nya lägenheten..hoppas att vi kan ses snart kramar

    SvaraRadera