fredag 2 november 2012

veckan är typ redan slut ?

Redan fredag idag. Herregud den här fria veckan bara sprang iväg . Och jag kan inte påstå att jag fått så där jättemycket gjort .. Har vänt på dygnet istället och sovit länge och varit uppe sent. ajja bajja

Idag vaknade jag av en välbekant doft av ny bryggt kaffe och Eric kom och berättade att han ordnat frukost och kaffe. Städat sitt rum hade han oxå gjort . Han är ju helt underbar :)

Ja helgen är på intåg och i eftermiddag åker pojkarna till sin pappa för att umgås lite med honom . Min helg är oxå planerad. Lite lugnare denna gång eftersom det inte blir någon utgång som det råkat bli det sista.
Idag blir det en kortare bussresa , spana in en lägenhet jag inte sett, lite käk på stan och nån film att se på medan man kryper under en stor mjuk filt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar