onsdag 21 november 2012

sovit ut

Det är onsdag morgon och jag har precis skickat iväg lillen till skolan. Det har gått lättare på morgonen denna vecka än vad det var innan barnen for till sin pappa förra veckan. Då bråkade vi alla tre varje morgon. Inget skoj alls.

operation att somna i tid har fungerat bra igår igen. Jag somna strax efter 23 som planerat och idag känns det helt okej. Min sömn är a och o om jag ska fixa det här att jobba heltid igen. När inte den fungerar så går jag som en dvala direkt. 
I kväll är planen att somna runt 21.30. För imorgon ringer klockan 04.10

En annan del för att jag ska må bättre är att ta tag i träningen. Men med flytt o all packning så finns det ingen tid denna veckan. Mer än en och annan promenad. Så de ligger på is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar