söndag 2 december 2012

brrr

Kvällen spenderades i bitande kyla och krångande på massa skitsaker som samlat sig i förrådet Det var en sorglig samling från mitt tidigare liv. Saken är den att jag knappt varit i förrådet alls sedan Mattias flyttade ut.
Tony hjälpte mig att stuvade undan grejerna och ett tag där så kände jag som det aldrig skulle ta slut .

Den nya familjen hade flyttat in i lägenheten , men det kändes inte ens som lite hemma... ville mest bara komma därifrån. Det tog mig lång tid att ta steget att flytta eftersom att jag var rädd att ångra mig. Men idag vet jag att det lär jag aldrig göra.

Jag känner mig redan som hemma här i stan, i morses vaknade jag över plogbilen som plogade parkeringen inte långt härifrån hyreshuset, Många parkerar där när de ska ta en shopping runda på stan. Tycker om känslan att ha nära till det mesta.
Barnen har dock inte kommit lika långt. Isak sa igår att det kändes som vi var på ett hotell , men han är positiv och den där hemma känslan kommer för eller senare till honom oxå. Eric tycker fortfarande det är jobbigt. Jobbig men en nyttig erfarenhet för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar