torsdag 6 december 2012

Hemmafru?

Det är nog första gången jag sätter mig ner och pustar ut . Har varit på benen hela dagen.
Blev dock inget jobb för min del pga av snön , att skicka iväg lillen på de oplogade cykelvägarna kändes inte alls bra. Men imorgon är det både jobb och skola för oss alla .
Istället så har jag fixat i gaderoben och i barnensrum. Veckostädat och handlat
Ja som en riktig hemmafru eller något tihi.

Redan helg imorgon, barnen skall spendera sin helg hos sin pappa. Vi har fått byta lite helger för lite barnfria aktiviteter. Men så småningom skall vi vara på rätt spår igen.
Jag är fortfarande så tacksam för all hjälp T gav mig under flytten, inte bara det att han hjälpte miga att flytta saker. Utan när jag kände en inre panik och som det aldrig skulle ta slut med det sista i förrådet... så lugnade han mig och "tog tag i saken"  Vet inte dock om han vet att han hjälpte mig med just de. Men så var det.

Vakna förresten av ett samtal från min käre vän Danny, ett ex till mig hade tydligen skickat en vänförfrågan på fb till honom. Knepigt. Men han nekade den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar