onsdag 12 december 2012

Tjena hallå

Det har inte blivit mycket skrivet här på bloggen i veckan, och orsaken till detta är trötthet helt enkelt.
I måndags hade jag luciafirande på jobbet för föräldrar och barn och det var hur mysigt som helst. Det blev dock en lång dag för min del och då kan man bli trött några dagar efter.

Julen närmar sig med stora kliv och jag har inte köpt en enda julklapp ännu, vet knappt vad jag ska köpa heller. Inte bra alls Sara Borg, Men fick ett glatt sms av sandra imorses och på Torsdag ska vi tydligen till ullared och trängas lite... borde väl få några klappar köpta då?

Vad är in planerat annars det senaste ... hmm på Fredag kommer Cimsan och hennes pojk hit en sväng , söndag blir de julbord med mamma , syskonen o deras familjer. Som jag längtar.. julmat är något jag tycker om :D

Eftersom väderprognosen säger att det snart blir plusgrader och regn borde jag ta med pojkarna på pulkutflykt ..typ lördag... ta med ostmackor o varm oboj... åka pluka är ju störtskoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar