fredag 21 december 2012

julshopping

Igår så hämtade Sandra och Sara upp mig vid åtta tiden och bilen styrde mot ullared gekås. Jag har ju som jag nämt tidigare att jag inte hade börjat köpa julklappar. Det visade sig det hade inte Sara heller och Sandra hade många kvar.
Tre timmar tog det sedan var vi framme. Vi greppa varsin kundvagn och gick in i varuhuset.. vinka hejdå
Jag stydre direkt mot leksakerna
Det var folk, men inte alls knökat och det var absolut ingen trängsel. Varuhuset är lixom gjort för mycket folk.
Vid fyra tiden satte vi oss i bilen hem . Min nota hamnade på 1800:- och jag är nöjd med mina köp.
Pressenter till alla fem syskonbarnen
och en hel del till mina pojkar.

Vi prata om att göra en ny resa i vår :) ser vi fram emot. Skulle vilja gå på heminredningsavd o slippa tänka på klappar som ska köpas

Idag är de mer julshopping. Varsitt xboxspel och lite annat smått. sedan ska jag vara klar :)
Det går visst att starta så här sent med klapparna, kan inte påstå att jag varit direkt stressad heller. Jag tycker ärligt att det är ganska kul att hitta klappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar